31.10.2024

Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy on uusinut ISA-auktorisoinnin

Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy uusi jälleen yrityksen ISA-auktorisoinnin. Auktorisointi tulee uusia aina kolmen vuoden välein. Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy sai auktorisoinnissa erinomaisen arvosanan ilman yhtään huomautusta tai korjauskehotusta. ISA auktorisointi osoittaa yrityksen laadun asiakkaille.

Auktorisoinnissa riippumaton ja puolueeton taho (tässä tapauksessa DNV Business Assurance Finland Oy Ab) arvioi yrityksen toimintaa ja tiettyjen edellytysten täyttymistä, jotta yritys voidaan auktorisoida. ISA-auktorisoinnissa todetaan, että auktorisoitu yritys noudattaa isännöinnin eettisiä ohjeita, sitoutuu ISA:n valvontamenettelyyn, noudattaa yhtenäisiä toimintatapoja koko yrityksessä ja osoittaa tämän dokumentaatiolla. Auktorisoinnissa ulkopuolinen valvoja tulee tutustumaan yrityksen toimintatapoihin ja prosesseihin, joita käydään kirjallisen dokumentaation perusteella läpi arvostellen.

Asiakkaalle yrityksen auktorisointi on osoitus osaamisesta sekä kehittämishalusta.

Isa auktorisointi

Kuva: ISA auktorisoidun yrityksen tunnus

Lisää ISA auktorisoinnista voit lukea täältä: https://www.isayhdistys.fi/

Voit lukea isännöinnin eettiset ohjeet verkkosivuillamme.

Isännöinti, Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy

Tutustu muihin tiedotteisiin ja ajankohtaisiin asioihin

Pysy ajan tasalla ja tutustu tärkeisiin tiedotteisiin ja ajankohtaisiin asioihin täältä!

Vesivahinko keittiössä. Kuivaukset käynnissä.

Asukkaan ohje vahinkotilanteissa

Tämä ohjeistus on laadittu ja tarkoitettu taloyhtiön asukkaalle vahinkotilanteiden varalle, mikäli esimerkiksi asunnossa on sattunut vesivahinko. Tyypillisiä asunnon vahinkoja ovat esimerkiksi astianpesukonevuoto. Vahingon ilmoittaminen viipymättä Ilmoita ...
Lue lisää

Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy:n isännöintiyksikön työntekijät ovat tyytyväisiä ja sitoutuneita Elon kyselyn 2025 perusteella

Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy:ssä tehdään vuosittain Elon (työeläkeyhtiö) työyhteisökysely. Kyselyssä mitataan ja selvitetään kuinka tyytyväisiä ja sitoutuneita työntekijät ovat. Tuloksen perusteella pohditaan, mitä mahdollisia kehittämiskohteita voisi olla ...
Lue lisää
Kiinteistöhuollon palaverissa käsitellään oleellisia huoltoon liittyviä ajankohtaisia asioita.

Kiinteistöhuolto: huoltopalaveri ajankohtaisiin asioihin liittyen pidetään joka kuukausi

Kangasalan Kiinteistöpalvelussa pidetään huoltopalaveri joka kuukausi. Palaveriin osallistuu kaikki kiinteistöhuollon huoltoyksikön työntekijät, yrityksen toimitusjohtaja, huollon kehitysvastaava, huollon työnjohtaja ja huoltopäällikkö. Palaverissa käydään läpi kiinteistöhuoltoon liittyviä ajankohtaisia ...
Lue lisää
Scroll to Top