Kiinteistöhuolto
Kiinteistöhuolto varmistaa, että kaikki toimii kuten pitää
Etusivu / Kangasalan Kiinteistöpalvelu / Kiinteistöpalvelut / Kiinteistöhuolto
Kiinteistöhuollon palvelut taloyhtiöiden ja kiinteistöjen yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidysti
Kiinteistöhuoltomme tarjoaa kiinteistöllesi aina personoidun ratkaisun erilaisiin tarpeisiin tilojen ylläpidosta säännöllisiin huoltoihin tai kiireellisiin korjauksiin. Oli kyse sitten asuinrakennusten tai liikekiinteistöjen ylläpidosta, muunlaisista projektitarpeista, huolloista tai korjauksista, tarjoamme joustavaa ja ammattitaitoista palvelua.
Omaisuuden arvon säilyttäminen
Suoritamme säännöllisiä tarkastuksia ja ylläpitotoimia varmistaaksemme, että kiinteistö pysyy hyvässä kunnossa ja sen arvo säilyy ajan myötä. Tavoitteenamme on pitkäaikainen kiinteistön arvonnousu.
Huolehditaan tulevaisuudesta
Ajattelemme pitkäjänteisesti ja suunnittelemme huoltotoimenpiteet siten, että ne palvelevat kiinteistön tarpeita myös tulevaisuudessa.
Huoltokirjan noudattaminen
Noudatamme kiinteistönhuollon huoltokirjaa, joka pitää sisällään kaikki tiedot kiinteistön sekä taloyhtiöiden hoitoon, huoltoon ja kunnossapitoon liittyen.
Tuntemalla kohteemme voimme tarjota parasta palvelua
Kattavat kiinteisöhuollon palvelumme ovat räätälöitävissä kiinteistön tarpeiden mukaan. Takaamme, että asiakkaamme saavat luotettavaa ja sopimuksen mukaista palvelua kaikissa kohteissamme.
- Kiinteistön huoltotyöt
- Talotekniikan seuranta ja huolto
- LVI-asennukset ja korjaukset
- Kiinteistön ulkoalueiden hoito
- Sähköinen asiointi ja huoltokirja
Asiakaslähtöistä kiinteistöhuoltoa
Hyvin toimiva kiinteistönhuolto tekee elämästä vaivatonta ja turvallista taloyhtiössä. Havainnoimme, dokumentoimme ja arvioimme kiinteistön tarpeita pitkällä tähtäimellä. Näin vältämme suuremmat korjaukset sekä yllättävät haitat, kuten vesivahingot ja takaamme asiakkaillemme mielenrauhan. Käytössämme on laadukas sähköinen työnohjausjärjestelmä ja sähköinen huoltokirja, joka on yhteydessä Hausvise-isännöintijärjestelmään, jossa isännöitsijä pääsee seuraamaan tehtyjä huoltotoimenpiteitä. Myös hallituksella on mahdollisuus seurata asukassivujen kautta tehtyjä huoltopyyntöjä.
Sujuvat prosessit tekevät yhteistyöstä vaivatonta
Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme mutkatonta ja tehokasta palvelua toimintamme kaikissa vaiheissa. Olipa kyse yhteydenotosta, asiakaspalvelusta, ongelmanratkaisusta tai projektien hallinnasta, asiakkaamme voivat luottaa siihen, että asiat hoituvat ammattitaidolla ja vaivattomasti.
Yhteydenotto
Yhteistyö alkaa yhteydenotosta, jonka jälkeen laadimme yhdessä asiakkaan kanssa suunnitelman. Palvelusopimuksen suunnittelu sisältää aikataulun sekä mittarit toteutettaville töille.
Tarjousvaihe
Suoraviivainen toiminta
Meidät saat suorilla numeroilla ja sähköposteilla kiinni helposti. Yksi puhelu riittää ja voit luottaa siihen, että otamme asian hoitaaksemme.
Automatisoitu työnohjaus
Käytämme sähköisiä järjestelmiä, jotka ohjaavat tehtäviä automaattisesti oikeille henkilöille. Järjestelmät varmistavat, että asiat etenevät sujuvasti ja aikataulun mukaisesti.
Dokumentointi
Kirjaamme ja dokumentoimme kaikki asiakaspalautteet ja -pyynnöt sekä välitämme ne oikeille tiimin jäsenille varmistaaksemme, että asiat käsitellään asianmukaisesti ja nopeasti.
Sähköinen viestintä
Käytämme moderneja viestintäkanavia, kuten Hausvise -järjestelmää, varmistaaksemme nopean ja tehokkaan kommunikaation sekä asiakkaidemme että tiimimme kesken.
”Olemme olleet erityisen tyytyväisiä huoltomiehen toimintaan. Hän pitää taloyhtiöstämme huolta kuin omastaan. Asenne on selkeästi kunnossa!”
Taloyhtiö, Kangasala
Usein kysytyt kysymykset kiinteistöhuollosta
Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä sekä vastauksia liittyen kiinteistöhuoltoon. Mikäli et löydä kysymykseesi vastausta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Huoltoyhtiön yhteystiedot löytyvät taloyhtiön ilmoitustaululta sekä Hausvisen -asukassivustolta. Mikäli taloyhtiössä ei ole huoltoyhtiötä niin taloyhtiö on voinut nimetä huoltovastaavan henkilön taloyhtiön asukkaista, johon voi olla yhteydessä. Jos taloyhtiöllä ei ole huoltosopimusta tai huoltovastaavaa niin ole yhteydessä Pirkanmaan Laatuisännöinnin asiakaspalveluun tai suoraan taloyhtiön isännöitsijään. Yhteystiedot löytyvät https://pirkanmaanlaatuisannointi.fi/yhteystiedot/
Huoltopyynnöt tehdään taloyhtiön omalle huoltoyhtiölle. Mikäli taloyhtiöllä ei ole sopimusta minkään huoltoyhtiön kanssa, eikä yhtiössä ole sovittu toimintatapaa tähän liittyen, tulee olla yhteydessä yhtiön hallitukseen tai isännöitsijään. Kangasalan Kiinteistöpalvelulle huoltopyynnön voi tehdä täältä.
Asiasta tulee ilmoittaa taloyhtiösi kiinteistöhuollolle. Kangasalan Kiinteistöpalvelulle huoltopyynnön voi tehdä täältä.
-Kylpyhuoneen lattiakaivon puhdistus kuuluu osakkaalle/asukkaalle ja lattiakaivo tulee puhdistaa säännöllisin väliajoin, mikäli lattiakaivossa on irrotettava vesilukko, osakkaan/asukkaan vastuulla on myös puhdistaa se. Mikäli asukkaan puhdistus ei auta niin asiasta on viipymättä ilmoitettava kiinteistöhuollon asiakaspalveluun.
– Huoneistossa hanat kuuluvat pääsääntöisesti yhtiölle. Mikäli huoneiston hana vuotaa on siitä viipymättä ilmoitettava kiinteistöhuollon asiakaspalveluun.
Tässä tapauksessa voit olla yhteydessä kiinteistönhuoltoon.
Muuttaessa sinun täytyy tehdä muuttoilmoitus kiinteistönhuollolle sekä isännöintiin. Muuttoilmoituksen taloyhtiöön voi tehdä täältä. Kiinteistönhuollolle/isännöintiin tehty muuttoilmoitus ei kuitenkaan korvaa viranomaiselle tehtävää muuttoilmoitusta. Lomakkeen tiedot välittyvät Pirkanmaan Laatuisännöinnille ja Kangasalan Kiinteistöpalvelulle. Mikäli olet Pirkanmaan Laatuisännöinnin piirissä, muuttoilmoitusta ei tarvitse tehdä isännöinnille erikseen.
Miten voisimme auttaa?
Etsitkö luotettavaa toimijaa kiinteistöhuoltoon, isännöintiin tai kiinteistön ylläpitoon? Ota yhteyttä ja pyydä tarjous! Kerromme mielellämme palveluistamme ja toimintatavoistamme lisää. Täyttämällä oheisen lomakkeen, olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.
Tutustu myös näihin sivuihin:
Tutustu lisää kattaviin isännöinti- ja kiinteistöhuoltopalveluihimme.